VIJFDE EDITIE VAN PUTTENSE HARINGPARTY

PUTTEN | Op donderdag 20 juni staat de volgende en tevens vijfde editie gepland van de Puttense Haringparty. Partycentrum de Huifkar, Visgilde Foppen en Mth accountants & adviseurs zijn net als vorig jaar de organisatoren. ICT-partij Gflex heeft zich daar dit jaar bijgevoegd als vierde organisator. Net als vorige edities zal het terrein van de Huifkar worden omgetoverd tot een broedplaats voor ondernemend Putten en omstreken. Ook dit  jaar krijgen ondernemers de gelegenheid hun bedrijf te presenteren. Samen met de organisatoren zijn de sponsoren dé drijvende kracht achter dit evenement.

“We zijn erg blij dat we een frisse kracht in het team hebben die een andere en creatieve kijk heeft op dingen” aldus Hanneke Grevengoed – de Swart van Mth accountants & adviseurs. Hiermee doelt ze op Robert Kerssies van Gflex. Dit jaar hoopt de organisatie met het aantrekken van een frisse blik op de marketing en uitstraling van de Haringparty een 2.0 versie neer te zetten.

“We zijn druk bezig met het draagvlak bij ondernemers uit de regio. We willen het aantrekkelijk maken voor ondernemers om hun naam te binden aan de Haringparty. Daar horen een aantal zaken bij zoals een website, social media en een mogelijkheid tot een stand” zegt Robert Kerssies. “Maar ook een fotowand bij binnenkomst met alle logo’s van de sponsoren, een veiling met items van de sponsoren en een goed ingerichte stand” vervolgt hij.

Ook dit jaar vind het evenement weer plaats bij Partycentrum de Huifkar en worden de haringen weer verzorgt door Visgilde Foppen. Dit jaar komt daar een culinair hoogstandje bij. Iets aparts met haring, wat je niet verwacht. Een aperitief die past bij een goede korenwijn of zo. “We hebben sinds vorig jaar een nieuwe kok en die kan veel leuke dingen met eten. Daarvan maken we tijdens dit evenement natuurlijk gebruik van” zegt Henk van Emous. Jörgen vervolgt “vorig jaar was het een zoektocht naar de juiste haring. Hopelijk zijn ze dit jaar net zo lekker en vet als vorig jaar. Dit jaar veilen wij een jaar lang gratis haring, soms moet je eens gek doen en het is natuurlijk voor het goede doel.”

Ondernemers krijgen dit jaar de gelegenheid om deel te nemen aan de Haringparty 2.0 met een stand. Er is plaats voor maximaal 12 sponsoren en de eerste aanmeldingen zijn al binnen. Natuurlijk kunnen ondernemers ook gewoon kaarten kopen. Dit jaar kosten de kaarten €40,00 en dat is All-in. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website of via de sponsoren.

CONTACT